2016. augusztus 31., szerda

I. Évad - 11.Fejezet

Donna és a története. Csak ez járt a fejemben és semmit sem tudtam tenni ellene. Talán mert nem is akartam. Nem tudtam, hogy mit is tehetnék és ez a tehetetlenség zavart a legjobban. Azt már eldöntöttem, hogy beszélni fogok Justinnal, de hát ki tudja, hogy merre jár és hogy egyáltalán visszatér-e. Egyedül gubbasztottam a már megszokott szoba sarkában és vártam, hogy Bieber haza térjen.
Pár órával később sikoltásra kaptam fel a fejemet. Az ágyamon feküdtem, ami annyit bizonyított, hogy elaludtam. Az órám lassan kilencet mutatott, majd újabb sikoltás tört fel az emeletre. Gondolkodás nélkül indultam lefelé, de megálltam, hogy előbb fentről körbenézzek: a látvány viszont vérfagyasztó volt.
Donna testén egy vérző lyuk éktelenkedett, miközben a földön feküdt a könnyező Migos karjaiban. Tátva maradt a szám, majd rohanó léptekkel siettem le lépcsőn.
- Donna! - térdeltem le mellé.
Migos sírva nézett a szemeimbe és a sokktól remegett a keze. Mindig is azt hittem, hogy egy ilyen nagy fiú, mint Migos, képtelen sírni, de ezek szerint a szeretteiért még ő is elérzékenyül.
- Mi történt? - nyeltem nagyot, nehogy én is elbőgjem magam.
Donna igen is fontos volt. Mindig segített, ő vezetett körbe és sosem árult el. Nem ismertük annyira egymást, mégis fájt, hogy ilyen állapotban lássam. Talán nem tudtunk sok dolgot egymásról, mégis barátok voltunk. Nem hagyhatom cserben.
- Kiderült, hogy elárulta az igazságot neked. - felelte Migos, majd ismét erős sírásban tört ki.
Donna szemeivel gyengén pislogott, de még velünk volt.
- Justin tette? - kérdeztem monoton hangon.
Hihetetlen. Az a vadállat képes volt a legjobb barátjának az unokahúgát lelőni, mert elárulta, hogy mi folyik itt. Milyen beteg elme lakozik abban az emberben?!
A fejemet rázva keltem fel a földről. Az időközben kibuggyanó könnycseppemet letöröltem, majd lenéztem rájuk.
- Bosszút fogok állni. - jelentettem ki.
Migos övéhez kaptam, majd elvettem tőle a pisztolyát. Sosem fogtam még fegyvert, ezért csodálkoztam, hogy egy ilyen kis szerkezet ennyire nehéz. Megvizsgáltam a markomban tartott Revolvert, majd Migos  riadt arcára pillantottam.
- Bieber mindent visszakap. - mondtam. - Kamatostul.
Migos szó nélkül hagyta, hogy kilépjek a házból. Azonban Justinnak semmi nyomát sem találtam. Tanácstalanul kezdtem el sétálni, de hamar megállítottak.
- Miriam! - kiáltott Paul.
Mérgesen néztem rá, de rögötn a lényegre tért.
- Tudom, hogy hol van Justin. - felelte.
Bólintottam, majd beugrottam mellé a kocsiba. A fegyveremet közben elrejtettem, mert ha megtudja, hogy mire készülök, megállítana. Azt pedig nem hagyhatom.
Túl sok mindent követett el Bieber és semmi rosszat nem kapott. Egyszerűen szerencséje volt az élet minden területén, de ennek vége. Rettentően utáltam, amiért mindig csak a rosszat tartotta a legjobb megoldásnak. Elvette tőlem Mattet és Deboraht, sőt már Donnat is. El kellett hagynom az otthonom, azért hogy egy gyilkos tanyára költözzek. És mindezt miatta kellett átélnem.
Hosszú percekig furikáztunk a városban, majd elhagytuk azt. A sok-sok házat fák vették át, majd az út is egyre kisebb lett. Paul végül egy kis, homokos útra kanyarodott le. Kíváncsian néztem körbe, mivel egyáltalán nem tudtam, hogy hol vagyunk, de valamiért bíztam Paulban.
A mellettem ülő férfire pillantottam. Szögletes állát már a borost fedte, ami még a telt ajkait is körbevette. Barna szemei az utat kémlelték, míg pár hajtincse a homlokára lógott. Szívesen beletúrtam volna abba a hajkoronába. Hihetetlen, hogy először féltem tőle, most meg vonzónak találom. Ez bizarr.
- Ne bámészkodj kiscsaj! - szólalt meg. - Megjöttünk.
Tekintetemet levettem róla, majd kiszálltam az autóból. Valahol az erdő közepén lehettünk egy elhagyatottnak tűnt raktárnál.
- Én most itt hagylak. - mondta Paul. - Csak ésszel! - mutatta fel az ujját, majd elhajtott.
Félve pillantottam a raktárra, majd kifújtam a bent tartott levegőt. Nem kétség, teljesen be voltam szarva, de mégis éreztem magamban az erőt és a kötelességet, hogy megbosszuljak mindent.
A hatalmas vasajtó nyikorogva nyílt ki előttem. Dobozok vettek körül, ezért semmit nem láttam, azt viszont tisztán hallottam, hogy az eddigi beszélgetés elhalkult. A pisztolyt gyorsan bedugtam a nadrágomba, majd a kilátszó részére ráhúztam a pólóm. A kezem remegett, mégis megbírtam tenni azt a néhány lépést, hogy kijussak a karton dobozok tömegéből. Félve pillantottam fel, így a koszos padló helyett két meglepődött szempárral találkoztam. Bill bácsi és Justin. Bieber tekintete teljesen elborult, amint észrevett, míg Bill arcára mosoly kúszott, de nem akármilyen: ördögi volt.
- Te mi a szart keresel itt?! - lökte el magát az asztaltól Justin, így végre kiegyenesedett.
Eközben Bill kíváncsian figyelte, hogy erre mit lépek.
- Miért lőtted le Donnát? - nyeltem le a gombócot a torkomban és próbáltam visszafojtani a könnyeimet.
- Árulóknak nem kegyelmezek. - jelentette ki és méregetni kezdett.
- Jogom volt tudni az igazságot. - reagáltam elég gyorsan.
Justin villámgyors léptekkel indult meg felém, én pedig földbe gyökerezett lábakkal figyeltem minden mozdulatát. Erősen megfogta a felkaromat és közelebb rántott magához. Vérben úszó szemei az én barna íriszeimet vizsgálták.
- Sosem kellett volna megtudnod. - mondta a megszokott rekedtes hangján, amitől felállt a szőr a hátamon.
- Utállak. - sziszegtem, akárcsak egy kígyó.
Nála undorítóbb embert még nem hordott Föld a hátán. Pff.
- Ez van édes. - felelte. - Nem lehet mindenkinek megfelelni.
- Hé Bieber! - szólalt meg a háttérből Bill. - Osztozzunk a zsákmányon!
Justin keze lassan csúszott le a derekamig, majd pár pillanat alatt elvette tőlem a fegyvert.
- Héj! - néztem rá, de hangom azonnal elcsuklott, mikor a Revolvert a fejemhez tartotta.
- Kuss. - suttogta, majd elemelte a pisztolyt a homlokomtól.
Az aprócska kis fegyvert Billre szegezte.
- Nem osztozkodom senkivel. - pillantott Billre.
Minden olyan gyorsan történt. Először Justin mondata, majd pár pillanattal később már egy durranás töltötte be a raktárt. Bill vérfagyasztó üvöltése következett a durranás után. Tisztán láttam, ahogyan a golyó a hasába fúródik, majd a teste erőtlenül rogy össze és a keletkezett lyukból vér folyik.
Szemeim megteltek könnyel. Bill élettelen testéhez futottam, de Bieber ezt nem nézte tétlenül. Futás közben egyszerűen megragadott, majd a szó szoros értelmében falhoz vágott. Éreztem, ahogyan a homlokom egy részén felszakad a bőr, majd vér csorog le a sebből. Alig bírtam kinyitni a szemeimet.
- Sssz! - nyúltam a sebhez.
Fejem kongott a fájdalomtól. Justinra néztem, de a kép homályos volt, belőle is kettőt láttam. Remegve figyeltem, ahogyan ismét pisztolyt fog rám. Elfordítottam a fejemet, majd tekintetem Bill fegyverére szegeződött. Kintről autó hangjára lettünk figyelmesek. Justin kíváncsian nézett a dobozok felé. Itt az idő. Elvettem Bill pisztolyát, majd elrejtettem, mire Justin megint rám nézett és leguggolt mellém. Hajamba markolt, majd fejemet ismét a falnak vágta.
Éreztem, sőt tudtam, hogy nem fogom sokáig bírni. Tudtam, hogy közel vagyok az ájuláshoz, mégis kibírtam. A kezében tartott Revolvert eldobta, majd az övéből elővett egy kést.
- Azt hittem lesz egy kis hasznom belőled. - tartott meg a hajamnál fogva. - Kit tudja? Talán még boldogok is lehettünk volna együtt. - méregette az arcom. - De Donna mindent elrontott.
Nehezemre esett felfogni a szavait. És ekkor megtörtént. Éles fájdalom hatolt az oldalamba, de üvölteni nem tudtam, mivel megcsókolt. Sírni kezdtem az őrületes fájdalomtól, majd úgy döntöttem, hogy ezt nem hagyom. Elővettem hát az eddig elrejtett pisztolyt és erőtlenül Bieberre fogtam, de sikerült meghúznom a ravaszt. Justin egy nyögés kíséretében vált el tőlem, majd szúrósan pillantva rám felborult. Megöltem? Megöltem.
Könnyeim patakként folytak le arcomon, levegőt nem kaptam, látásom még midig kettős volt és szédültem. Ráadásul itt éktelenkedik egy kés az oldalamban. Meghallottam az ajtó nyikorgását és reménykedve néztem fel, de minden összemosódott.
 - Jézusom! - hallottam meg az ismerős hangot, de már késő volt.
- Matt? - mondtam ki az utolsó szavam, majd erőtlenül tűrtem, amint minden elsötétül és az őrületes fájdalom végleg megszűnik.



Sziasztok!
És itt lenne a várva várt utolsó rész - szerintem - rengeteg meglepő történéssel. Remélem tetszett a rész és maga a történet is, de ezennel vége van. Jelenleg gondolkozom rajta, hogy írjak-e egy epilógust. Ti szeretnétek epilógust?
Viszont örömmel jelentem be, hogy a következő blogom nem sokára megnyitja kapuit!

21 megjegyzés:

  1. Úr Isten.. hát ez. Mi? Ez most komoly? Ne haragudj, de egyszerűen.. nem tudok szóhoz jutni. Lesokkoltam! Mindenre számítottam, de erre.. Hát erre nem.
    Csak hogy tisztázzuk.
    Justin azért nem mondta el a csajszinak az igazat, mert valamit igenis érzett a lány iránt. Donnat megölte, amit - bármennyire is betegesen hangzik, de- ha az Ő szemszögéből nézem, akkor megértem és ha Miriam csak egy nagyon picit türelmesebb lett volna, akkor talán még kialakul valami kettőjük közt. " - Kit tudja? Talán még boldogok is lehettünk volna együtt. - méregette az arcom. - De Donna mindent elrontott." Nem tudom. Gondolom mindenki másképp van vele, mindenesetre ezt szerintem Miriam szúrta el. Mattet és a barátnőjét pedig mint kiderült nem ölte meg. Tekintettel volt arra, hogy Miriamnak Ők fontosak.
    Hát ezt még picit.. Ezt még fel kell dolgoznom.xD Viszont én személy szerint szeretnék egy epilógust is olvasni meg. Kíváncsian várom a következő blogod:)
    Xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú, örülök, hogy valaki végre kifejtette, hogy valójában mit is "rejtett" a történet. Köszönöm, hogy végigolvastad!❤

      Törlés
  2. Egyetértek az előzővel. De ha lesz epilógus, akkor ott kiderüphetne, hogy Justin túlélteeeeee!!! Nem? Nem! Hát jó. De szerintem az úgy lenne a legjobb befejezés.
    Nagyon jó lett, mint mindig, és a következő blogodat is várom már:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismét egy megmosolyogtató vélemény:) Szintén szeretném megköszönni, hogy mindvégig velem voltál!❤

      Törlés
  3. Annyira szomorú vagyok, hogy véget ér a kedvenc blogom, de szintúgy, mint te én is íyg érzem befejezettnek. Én annyira nem lepődtem meg, éreztem, hogy kettőjük közül valaki meghal, de még így is meghökkentő volt. És igen, nagyon örülnék egy Epilógusnak Miriam szemszögéből.
    Nagyon sajnálom hogy vége lett, de nagyon köszönöm, köszönöm, hogy olvashattam!♥
    jaj, és már nagyon várom a következő blogodat!
    puszi♥

    VálaszTörlés
  4. Istenem, de imádlak❤ Úgy látszik, hogy lesz epilógus, de hogy kinek a szemszögéből, még én sem tudom.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem legyen Justin szemszög^^ Azt tudjuk, hogy Miriam mit érzett, de Justin sz.sz-et nem olvastunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy valószínűséggel Justin lesz, de még biztos.

      Törlés
  6. Kibaszott jó lett(bocsi a csúnya kifejezésért) nekem nagyon tetszet a rész és maga a torténet..szívem szerint még olvastam volna még pár részt;).
    De epilógust azt hozz mindenfélekeppen:) s már várom az új blogodat♡♡♡

    VálaszTörlés
  7. Szia bele keztem egy új blogba ha van kedved nézz be 😘

    justin-bieber-poklok-pokla.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Mivel belekezdtem egy új blogba( http://thatshouldbeme-jb.blogspot.hu/ ), ezért úgy döntöttem, hogy nem lesz epilógus, de ez még nem biztos, minden azon múlik, hogy lesz-e elegendő ötletem hozzá.

      Törlés
  9. Mikor lesz új rész?? Úristen már nagyon várom! Már az 1. évadot 3x elolvastam :D

    VálaszTörlés

O mnie

Fotóm
Találkoztam Justin Bieberrel és hallhattam azt a csodás hangját. A többi nem számít.❤
Credits | Nagłówek: Invisible | Szablon: Avia Tinar | Tło: Subtle Patterns | Technologia Blogger